مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده رومیزی ترمه شب عید

آنچه در این مقاله می خوانید...

طول عمر زیاد رومیزی ترمهشرکت توزیع رومیزی ترمه شب عید

در شب های عی، یکی از لوازم پای ثابت سفره هفت سین انواع رومیزی در طرح های ترمه است. این رومیزی طرح بسیار زیبا و سنتی داشته که باعث جلوه بهتر سفره هفت سین می گردد. مراکزی که رومیزی ترمه شب عید را به صورت عمده خریداری می‌ کنند، با قیمت مناسب تر از محصول روبرو شده که می‌ توان آن را با قیمتی کمتر دریافت نمود و آن را با سود بیشتر به فروش رساند تا خرید، مقرون به صرفه و اقتصادی تر انجام گردد.

خرید عمده رومیزی ترمه شب عید

طول عمر زیاد رومیزی ترمه

طول عمر زیاد رومیزی ترمه رومیزی های ترمه انواع بسیار مختلفی دارد و هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را داشته که پرفروش ترین رنگ های آن رومیزی ترمه سفید، قرمز، آبی، نارنجی و… است. این محصول معمولاً به صورت یک تکه یا دو تکه و سه تکه به فروش می‌ رسد که مهم ترین ویژگی آن تولید شده از پارچه های با طول عمر بسیار زیاد است.

این پارچه ها معمولاً ابریشمی یا کتان بوده که با استفاده از نخ های ابریشم و کوبلن به صورت دست دوز یا ماشینی دوخته می شود همچنین با طرح های زیبای منجوق دوزی، سرمه دوزی یا ملیله دوزی تزئین می گردد. با توجه به اینکه طرح های ترمه یکی از طرح های اصیل ایرانی است، معمولاً پارچه هایی که با این مدل تولید می شود، طول عمر و دوام بسیار بالایی دارد.

یکی از مهمترین عواملی که در طول عمر این محصول تاثیر می گذارد، نحوه شستشوی آن است که باید به صورت دستی و به آرامی با استفاده از شوینده های ملایم شستشو شود. علاوه بر طول عمر زیاد، استحکام و مقاومت این پارچه در برابر پارگی شست و شو، لکه، تغییر رنگ ندادن پس از شستن، قابلیت اتو پذیری و به دلیل جنس پارچه ای که دارند، لکه ها را به خود جذب نکرده و به سرعت پاک می شود. این رومیزی ها ابعاد مختلفی دارد که معمولا به صورت اشکال هندسی مربع یا دایره است.

شرکت توزیع رومیزی ترمه شب عید

شرکت توزیع رومیزی ترمه شب عید شرکت توزیع رومیزی ترمه شب عید نمونه‌ های تولید داخل و وارداتی را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد و آن را به بازار های داخلی و خارجی ارائه می‌ کند که هر کدام از این رومیزی ها به دلیل ویژگی های ذکر شده، برای مدت زمان طولانی قابل استفاده بوده که در صورت نگهداری درست، همانند روز اول خواهد بود. این شرکت برند های برتر تولید کننده انواع رومیزی را عرضه خواهد کرد و این گونه به رضایت مشتریان اهمیت می دهد. همچنین با تعهد به جنس فروخته شده، خیال مشتری را از بابت خرید خود مطمئن خواهد کرد.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید