مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه رومیزی ترمه مربعی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلی رومیزی ترمه مرغوببازار خرید رومیزی ترمه مربعی عمده

شرکت عرضه رومیزی ترمه مربعی عمده انواع مختلف این محصول را در طرح و نقش های جالب و اصیل به همراه بسته بندی جالب و شیک با مناسب ترین قیمت در سطح بازار عرضه می کند و از آن جایی که این رومیزی های ارزشمند و زیبا را علاوه بر عرضه حضوری به صورت غیر حضوری یعنی از طریق فروشگاه آنلاین اینترنتی ارائه می دهد مورد توجه بازار های داخلی و خارجی قرار گرفته و توانسته بخشی از آن ها را در بازار های جهانی عرضه کند.

شرکت عرضه رومیزی ترمه مربعی عمده

مشخصات کلی رومیزی ترمه مرغوب

مشخصات کلی رومیزی ترمه مرغوب رومیزی ترمه مرغوب و اصل از جمله صنایع دستی ارزشمند شهر یزد محسوب می شود که در دو نوع دست بافت و ماشینی در سطح بازار موجود است ولی نوع دست بافت آن ارزش اقتصادی و تجاری فوق العاده بالایی دارد زیرا از ابریشم خالص و طبق استاندارد های خاصی بافته می شود در حالی که نوع ماشینی از الیاف ویسکوز و پلی استر تولید می گردند.

از مشخصات رومیزی ترمه مرغوب و اصل می توان سطح لطیف و نرم آن را نام برد که سرشار از نقش ها و رنگ های طبیعی و گوناگون نظیر؛ نقش بته جقه، بته کشمیری، بته بادامی، نقش حیوانات و.‌‌.. است و هیچ گونه رنگ مصنوعی در آن وجود ندارد ضمنا از رنگ های طلايی در ساختار آن استفاده شده که زیبایی و جلوه آن را دو چندان کرده است.

این رومیزی چنان تراکم بالا و نقش های ظریف و دقیقی دارد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند در واقع با دست کشیدن روی الیاف ترمه، هیچ گونه زبری و خشنی حس نمی شود لازم به ذکر است در بافت رومیزی ترمه مرغوب، بیشتر از رنگ فیروزه ای استفاده شده که آن را سازگار با همه فضا ها کرده است.

هفت رنگ بودن و نقش های یکنواخت و منظم و اصیل از دیگر مشخصات آن است هم چنین پارچه های ترمه اصل دارای نام و نشان کارخانه تولید کننده هستند که اصالت آن را بیان می کند با این اوصاف می توان دریافت که قیمت آن نیز نسبت به انواع نامرغوب بیشتر می باشد.

بازار خرید رومیزی ترمه مربعی عمده

بازار خرید رومیزی ترمه مربعی عمده رومیزی ترمه مربعی از زیبا ترین و پر فروش ترین انواع طرح و نقش ها بوده است که اغلب به صورت عمده و توسط مراکز فروش خریداری می گردد از این رو می توان بازار خرید آن را بسیار پر رونق معرفی کرد امروزه خرید این محصول به دو روش مستقیم و غیر مستقیم در حال انجام است که بیشتر افراد به دلیل سهولت خرید، روش مستقیم را انتخاب می کنند.

خرید رومیزی ترمه به صورت مستقیم و بدون واسطه مزیت های زیادی به دنبال دارد که بهترین مزیت آن، نبود واسطه ها و در نتیجه کاهش قیمت خرید آن است هم چنین خریداران عمده به راحتی می توانند این رومیزی را با تنوع طرح و رنگ با قیمت باور نکردنی خریداری کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرند که این امر خود موجب گرم تر شدن بازار خرید و سود فراوان برای فروشنده شده است.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید