مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین رومیزی ترمه ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگ های متنوع رومیزی ترمهبازار خرید رومیزی ترمه ارزان

رومیزی ترمه ارزان رومیزی ای است که از جنس پارچه ترمه پلی استر بافته شده است نه ترمه ابریشمی. کارگاه های ترمه بافی برای اینکه همه مردم بتوانند رومیزی ترمه را خریداری کنند و از این هنر لذت ببرند برای بافت رومیزی از الیاف پلی استر استفاده می کنند.

قیمت بهترین رومیزی ترمه ارزان

رنگ های متنوع رومیزی ترمه

رنگ های متنوع رومیزی ترمه ترمه علاوه بر ظرافت و زیبایی، کیفیت بالایی هم دارد و استفاده از آن در دکوراسیون‌ منزل باعث زیباتر شدن محیط منزل می شود.

هنگام‌ خرید رومیزی ترمه باید از اصل بودن آن مطمئن شوید در زیر به چند نکته که به شما در تشخیص اصل بودن ترمه کمک می کند اشاره می کنیم: ترمه اصل هنگام شست و شو رنگ پس نمی دهد در حالی که ترمه تقلبی برعکس آن است. ترمه اصل سنگین تر است. ترمه اصل ضخیم است و نور از آن عبور نمی کند. ترمه اصل حالت کشسانی ندارد یعنی با کشیدن پارچه از دو طرف پارچه کش نمیاید. چون ترمه اصل نخ ابریشم یا پشم بافته شده است موقع سوزاندن آن بویی شبیه سوختن مو به مشام می رسد. ترمه اصل نرمی و لطافت خاصی دارد اما ترمه تقلبی سفت و زبر و ضمخت است. تراکم‌ پارچه ترمه اصل بالا است.

چند دلیل برای خرید ترمه اصل که از نخ ابریشم بافته می شود: بافت ترمه ابریشم ظرافت خاصی دارد، ترمه ابریشم درخشندگی زیادی دارد، ترمه ابریشم در اثر شست و شو تغییر نمی کند و رنگ آن ثابت است، آستری که برای رومیزی ترمه ابریشمی استفاده می شود بسیار با کیفیت بوده، دوام بالایی دارد و چروک نمی شود، اگر می خواهید چند سال بدون ایجاد مشکل و آسیب به رومیزی از آن استفاده کنید باید رومیزی ترمه ابریشمی بخرید چون بسیار با کیفیت است.

برای بافت ترمه از رنگ های مختلفی استفاده می شود که این رنگ ها همگی از مواد طبیعی به دست می آید به طور مثال: رنگ نارنجی قرمز که از روناس به دست می آید، رنگ قهوه ای از برگ حنا، رنگ زرد از ریشه توت، رنگ قهوه ای خاکستری از پوست انار، رنگ قرمز مایل به قهوه ای از پوست بلوط، رنگ بنفش سیاه از کنده درخت بقم و رنگ قهوه ای زرد از پوست درخت سیب به دست می آید.

بازار خرید رومیزی ترمه ارزان

بازار خرید رومیزی ترمه ارزان رومیزی ترمه درجه ۱ از جمله منسوجاتی است که توسط هنرمندان یزدی، اصفهانی، کرمانی و کاشانی بافته می شود. از آن جایی که ترمه هنر دست هنرمندان است قیمت بالایی دارد ولی در کل عوامل بسیاری تعیین کننده قیمت نهایی ترمه است از جمله: جنس ترمه، تراکم ترمه و تعداد رنگ ترمه

چند نمونه از جدیدترین و پرفروش ترین رومیزی های ترمه: رومیزی طرح ترنج و بته جقه، رومیزی ترمه مهستان، رومیزی ترمه هشت بهشت، رومیزی ترمه شاهکار، رومیزی ترمه شاه پسند و رومیزی ترمه سالار رومیزی ترمه در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود که هرکس بسته به نیاز خود انتخاب می کن د.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید