مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش رومیزی ترمه صورتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تشخیص رومیزی ترمه اصل از تقلبیشرکت تامین رومیزی ترمه صورتی

رومیزی در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شده است. رومیزی ترمه صورتی از پارچه با کیفیت و مرغوب ترمه تشکیل شده است. این پارچه را در طرح های سنتی و ابعاد مختلف تولید می کنند که از پارچه با ارزش ترمه تشکیل شده است. پارچه ترمه یکی از پارچه های اصیل ایرانی است که بر روی آن طرح های سنتی طراحی شده است. قیمت فروش رومیزی ترمه صورتی مطابق با ارزش پارچه مناسب است‌.

قیمت فروش رومیزی ترمه صورتی

نحوه تشخیص رومیزی ترمه اصل از تقلبی

نحوه تشخیص رومیزی ترمه اصل از تقلبی نحوه تشخیص رومیزی ترمه اصل از تقلبی بسیار آسان است. ترمه یکی از صنایع دستی ایران است که در قدیم کاربرد زیادی داشته است. ترمه از الیاف طبیعی تشکیل می شود و انواع متفاوتی دارد. نحوه تشخیص آن را در موارد زیر می گوییم: در ابتدا باید توجه کنیم که ترمه تقلبی چرم مصنوعی از جنس پارچه ویسکوز است اما ترمه اصل و دستبافت از ابریشم استفاده شده است.

پارچه ترمه اصل بسیار نرم و لطیف است. اما پارچه های تقلبی زبر است و حالت پلاستیکی شکل دارد. ترمه یکپارچه دستباف گرانبها است و ترمه درجه یک از پارچه ابریشم است به همین دلیل بسیار محبوب است.از پارچه ترمه از برای دوختن رومیزی ها، رومتکایی ها و همچنین برای دوختن لحاف ها استفاده می شود. تامین رومیزی ترمه در ایران به صورت گسترده انجام می شود. ترمه دارای نقش نگار بسیار زیبا می باشد که اصالت ایرانی را نشان می دهد و از نقش های ایرانی تشکیل شده است.

ترمه را به خارج از کشور هم صادر می‌کند که در آنجا بسیار پرطرفدار است و هنر سنتی را نشان می دهد. ترمه اصل آثار دست هنرمندان ایرانی را نشان می دهد. صنایع نساجی از الیاف های طبیعی برای تولید ترمه اصل استفاده می شود. ترمه ماشینی هم بسیار زیبا است اما ترمه اصل با استفاده از ابریشم تولید شده است.

شرکت تامین رومیزی ترمه صورتی

شرکت تامین رومیزی ترمه صورتی شرکت تامین رومیزی ترمه صورتی بهترین نوع پارچه را برای تولید رومیزی یا استفاده می‌کنند. کیفیت اصالت کالا است. امروزه استفاده از ترمه در خانه ایرانیان رواج یافته است و به دلیل طرح سنتی که دارد زیبایی اش زبانزد همه است. رومیزی ترمه صورتی بسیار زیبا است و در نقش و نگار های متفاوتی تولید می شود. رومیزی ترمه اصل بسیار لطیف است و با گذشت زمان خراب نمی شود و بافت هایش از یکدیگر باز نمی شود. در ترمه اصل از مواد شیمیایی استفاده نشده است. نقش و نگار های ترمه ی اصل عبارت اند از؛

  • نقش شاه عباسی
  • نقش بته جقه
  • نقش سرو خمیده

هر کدام از این طرح‌ها اصالت کالا را نشان می‌دهند و در آن رنگهای ایرانی استفاده شده است. مانند رنگ سبز، رنگ فیروزه‌ای و رنگ قرمز. صنایع دستی در ایران بسیار محبوب است. طرح های شلوغ بسیار زیبا و جذاب و متفاوت هستند. همانطور که در بالا گفتیم طرح شاه عباسی یک طرح بسیار زیبا است پارچه ترمه اصل یک استحکام بسیار بالایی دارد.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید