مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده رومیزی ترمه سه تکه

آنچه در این مقاله می خوانید...

الیاف طبیعی رومیزی ترمهبازار فروش رومیزی ترمه سه تکه

پخش عمده رومیزی ترمه سه تکه به عنوان یکی از رومیزی های سنتی و جذاب با طرح ها و مدلهای بسیار چشم نواز از طریق وب سایت فروشگاهی ما به صورت مستقیم و غیر حضوری انجام می‌شود. ترمه یکی از هنرهای بسیار اصیل و قدیمی شهر یزد می باشد که به عنوان سوغات شهر یزد محسوب می‌شود و ثبت جهانی شده است. این محصول یکی از صنایع دستی قلمداد می‌شود و استفاده از آن در منازل ایرانی باعث جاری شدن روح زندگی می شود.

پخش عمده رومیزی ترمه سه تکه

الیاف طبیعی رومیزی ترمه

الیاف طبیعی رومیزی ترمه الیاف رومیزی ترمه به صورت کاملاً طبیعی و از ابریشم خالص می باشند. ابریشم درجه یک و بسیار لطیفی که در ترمه و بافت آن استفاده می‌شود موجب محبوبیت این محصول در بین تمامی اقشار جامعه شده است بهتر است بدانید که ترمه به عنوان یکی از صنایع دستی ایرانی و یک محصول صادراتی نیز مطرح شده است که صادرات آن حتی به کشورهای اروپایی نیز انجام می شود.

غیر از ابریشم در برخی از قسمت‌های ترمه از پشم مرغوب گوسفندی نیز استفاده شده از هر دو این الیاف یعی بوده و از لطافت و کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند همچنین رنگرزی این الیاف به سهولت انجام می‌پذیرد و رنگ پذیری آن ها نیز بسیار بالا می باشد.

رومیزی های ترمه دارای رنگ های بسیار جذاب و نقش بته جقه می باشد این نقش نسل به نسل از قدیم الایام گردیده تا به امروز رسیده است بهتر است بدانید که در قدیم فقط از بافت های دستی برای بافت ترم استفاده می‌شده است اما امروزه به دلیل مقرون به صرفه نبودن بافت دستی و گران قیمت بودن آن بسیاری از واحدهای تولیدی از بافت ماشینی استفاده می کنند.

الیاف طبیعی ترمه را باید به صورت کاملاً تخصصی نگهداری کرد بدین صورت که به هیچ عنوان آنها را در مکان های مرطوب و در صندوقچه های مرطوب قرار ندهید همچنین هنگام شستشو آنها را با شوینده ملایم شسته و به هیچ عنوان در ماشین لباسشویی آنها را شستشو نکنید هنگام خشک کردن نیز دور از تابش مستقیم نور آفتاب و روی یک سطح صاف آن‌ها را پهن کنید تا خشک شوند.

بازار فروش رومیزی ترمه سه تکه

بازار فروش رومیزی ترمه سه تکه بازار فروش رومیزی ترمه بزرگ صحت که امروزه رونق بسیار خوبی پیدا کرده است و بسیاری از افراد تمایل دارند که از این هنر دستی بسیار زیبا و جذاب برای رومیزی های جلو مبلی و همچنین رومیزی ناهارخوری خود استفاده کنند.

استفاده از این هنر اصیل ایرانی باعث به جریان انداختن روح زندگی در منازل مسکونی و اماکن اداری و کاری می شود بنابراین بهتر است به جای استفاده از پارچه های گرانقیمت ساده ابریشمی از رومیزی ابریشمی برای تزئین منازل خود استفاده کنید.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید