مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تامین کننده رانر ناهارخوری مدل قاجار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف رانر ناهارخوری موجود در بازارشرکت فروش رانر ناهارخوری مدل قاجار

تامین کننده رانر ناهارخوری مدل قاجار را در رنگ های‌ متفاوت و همینطور طول و عرض گوناگون را ارائه می دهد، محصولاتی مانند این با پارچه های مخصوص دوخته می شوند و بیشتر به نام ترمه از آن آنان یاد می نمایند، به هر حال فروش رانر ناهارخوری به صورت عمده نیز صورت می گیرد، پس آن عده از فروشندگانی که در بازار داخلی و خارجی فعالیت می نمایند می توانند انواع مختلف رانر را به راحت ترین‌ شکل سفارش دهند.

تامین کننده رانر ناهارخوری مدل قاجار

انواع مختلف رانر ناهارخوری موجود در بازار

انواع مختلف رانر ناهارخوری موجود در بازار رانر ناهارخوری‌ موجود در بازار انواع مختلفی دارد، اصولاً به نمونه‌ ترمه هایی که شکل باریک و درازی داشته و دو طرف آن مستطیلی شکل است، این نام اطلاق می‌ گردد، استفاده از آنان سبب می شود تا زیبایی خاصی روی میز ایجاد شده و همینطور بشقاب و انواع کاسه ها را مرتب روی آن چید، اما نمونه‌ های گوناگون را می شود این طور‌ نام برد:

  • با طرح شاه عباسی
  • شاخ گونی
  • جقه ای
  • اژدری
  • بته ای

نمونه‌ هایی از این دست رنگ بندی‌ های متنوعی را نیز دارند که می توان بر اساس فام‌ میز آنها را به دست آورد و به گونه‌ ای هماهنگ کرد، بیشتر مشاهده می شود، نوع زرشکی، قهوه ای، سرمه ای، کرم، فیروزه ای، مشکی، زرد و غیره الوان در این عرصه طرفداران زیادی دارند.

نکته دیگری که مورد توجه ‌می باشد، عرض و طول بوده که شما خیلی آسان در هر ابعادی که بخواهید می توانید آنها را سفارش داده و استفاده کنید، گفتنی است که رانر‌هایی از این دست با پارچه های گوناگون و راز سوی دیگر نخ های متفاوتی دوخته می شوند، بهترین نمونه‌ ها ابریشمی بوده که ظریف، قشنگ و سبک می باشند.

شرکت فروش رانر ناهارخوری مدل قاجار

شرکت فروش رانر ناهارخوری مدل قاجار بزرگترین‌ شرکت فروش که اقدام به عرضه رانر ناهارخوری مدل قاجار نموده، محصولات خود با کیفیت مناسب ارائه می کند، کالاهایی از این دست که بیشتر جنبه تزئینی‌ دارند با رنگ بندی‌ و سایزهای مختلف آماده شده اند، توسط بهترین کارگاه ها نیز تمام مراحل دوخت صورت گرفته و جنس های مرغوب در آنان به کار رفته است، ضمن این‌ که‌ با قیمت خو و به شکل عمده ای شاهد پخش چنین رانر‌هایی هستیم.

در کل اگر به دنبال نمونه‌ های درجه یک و کاربردی می باشید، می توانید درخواست کلی رانر را به این مجموعه که توزیع غیر حضوری را انجام می دهد، ارائه کنید؛ به این شکل مشکلاتی از جمله کمبود وقت و مخارج برطرف می‌ گردد، از گوشه و کنار کشور هم امکان این فراهم می باشد تا سفارش را داد و سریع هم تحویل گرفت، برای خرید با این شماره ها تماس برقرار نمایید.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “تامین کننده رانر ناهارخوری مدل قاجار”

  1. استفاده از این رانرهای قاچاری و … واقعا یک میز زیبا و با اصالتو برای ما به ارمغان میاره من همیشه علاقه مند بودم به گذشته پر افتخار کشورم
    ممنونم از مدیریت مجموعه

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۵۴۲۵۲۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید