مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی بزرگ رومیزی ترمه سنتی یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد متنوع رومیزی ترمهفروش عمده رومیزی ترمه سنتی یزد

خریداران و فروشندگان برای تهیه رومیزی ترمه سنتی یزد می توانند آن را از برترین و بزرگ ترین تولیدی رومیزی ترمه یعنی تولیدکنندگان درجه یک در شهرهای یزد یا اصفهان و همچنین تبریز تهیه نمایند. زیرا با خرید مستقیم از آنها صاحب محصولی اصل و بی نظیر شده و به علت نبود دلال می توان از قیمت ویژه و ارزان انواع رومیزی سنتی بهره مند شد.

تولیدی بزرگ رومیزی ترمه سنتی یزد

ابعاد متنوع رومیزی ترمه

ابعاد متنوع رومیزی ترمه رومیزی ترمه در اشکال و طرح ها و رنگ ها و ابعاد متفاوتی ارائه می شود. این اشکال و ابعاد مختلف تنوع این محصول را چند برابر نموده و همچنین کاربرد ه آن را نیز بیشتر نموده است. از جمله اشکال هندسی مختلفی که ترمه رومیزی دارد: مربع مستطیل لوزی دایره و غیره می باشد. همچنین رومیزی ترمه به علت زیبایی خاصی که دارد حتی می توان ابعاد کوچک آن را بر روی میزهای بزرگ و درست در مرکز میز استفاده نمود.

این رومیزی سنتی یزد به قدری زیباست که حتی در مراسم های بسیار رسمی و جلسات سیاسیون بر روی میزهای آنها در مراسمی همچون نوروز باستان مشاهده می شود. مرسوم ترین ابعاد مورد استفاده رومیزی مورد استفاده نوع مربعی آن می باشد. به عنوان مثال ۵۰*۵۰ و یا ۶۰*۶۰ می باشد.

همچنین ست چند تیکه رومیزی ترمه در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارد. اما شکل و ابعاد تیکه های دیگر متفاوت می باشد و یا شبیه به هم به عنوان مثال ممکن است مانند رومیزی مربعی و یا به شکل لوزی و مستطیل باشد که می توانید بر روی اپن آشپزخانه و یا میزهای کوچک تر استفاده نمایید و لز زیبایی آن لذت ببرید.

فروش عمده رومیزی ترمه سنتی یزد

فروش عمده رومیزی ترمه سنتی یزد فروش عمده رومیزی ترمه سنتی یزد در دست تولید کنندگان این محصول زیبا و سنتی که نماد هنر زیبای ترمه که به طور ویژه در یزد وجود دارد می باشد. در واقع کارخانه های بزرگ تولید انواع پارچه و رومیزی و محصولات مربوط به آن از جمله رومیزی ترمه سنتی یزد تولید کنندگان می باشند.

همچنین بعضی از هنرمندان و افراد باتجربه به طور سنتی به روش خود به تولید رومیزی ترمه سنتی یزد می‌پردازند. آنان پس از تهیه بهترین پارچه ها از بهترین مواد و دارای کیفیت بالا به روش سنتی با استفاده از وسیله های مخصوص به خود نقش و نگار زیبای ترمه را بر روی آن حک می کنند و پس از آماده سازی آن را روانه بازار می‌نمایند و با قیمت مناسب در اختیار عمده فروشان و فروشندگان انواع پارچه رومیزی قرار می دهند.

همچنین می توانید از طریق اینترنت و فضای مجازی از جمله شبکه های اجتماعی به طور مستقیم به این تولیدکنندگان دسترسی پیدا نمایید و یا سایر عمده فروشان رومیزی ترمه ساده و مجلسی سنتی یزد را پیدا نموده و محصول با کیفیت و ارزان قیمت را از آنها خریداری نمایید و از مزایای پرداخت درب منزل و یا ارسال رایگان و تخفیف های ویژه به مناسبت های مختلف نیز بهره مند گردید.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید