مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خط تولید رومیزی ترمه لوزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با شیوه بافت رومیزی ترمهشرکت توزیع رومیزی ترمه لوزی

ترمه دوزی از جمله هنرهای بسیار سنتی و قدیمی ایرانی می باشد .به همین دلیل محصولات متفاوتی از ترمه در ایران تهیه می شود .این محصولات دارای کیفیتی بسیار مناسب می باشند. رومیزی ترمه لوزی از جمله رومیزی های بسیار شیک و جوان پسند است که در طرح ها و نقش های گوناگون تولید می شود. این گونه رومیزی ها در سایز های مختلف برای میز ناهارخوری و انواع میز های دیگر تهیه می شود

خط تولید رومیزی ترمه لوزی

آشنایی با شیوه بافت رومیزی ترمه

آشنایی با شیوه بافت رومیزی ترمه

ترمه دوزی یکی از صنایع بسیار قدیمی است. برای بافتن ترمه همانند بافت سایر قالی ها از دار استفاده می شود. همچنین برای تهیه ترمه به چله کشی نیازمند است. نخ هایی که برای تهیه ترمه به کار می‌روند، معمولاً از جنس ابریشم و یا پشم سفید هست. پشم سفید به راحتی قابل رنگ آمیزی است و به وسیله رنگ های طبیعی می توان آن را به رنگ های گوناگون برای بافت ترمه درآورد.

بعد از انتخاب نخ مورد استفاده در ترمه، بافنده اقدام به تولید ترمه می نماید .هر چقدر هم که فرد در تولید و بافت ترمه مهارت داشته باشد. ولی باز هم بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ سانت نمی تواند در روز ببافد. زیرا که این کار بسیار ظریفی است که به هماهنگی دست ها نیازمند است. همچنین فرد در هنگام بافت ممکن است که چشمش خسته شود و دیگر نتواند با کیفیت مناسبی ترمه را بدوزد.

در سالهای اخیر استفاده کردن از دستگاه‌ هایی که به طور خودکار این محصول را تهیه کنند ،رواج بیشتری پیدا کرده است. روش گفته شده به صورت دستی بسیار گران قیمت می باشد و جزو هنرهای دستی است. اما ترمه دوزی به روش صنعتی با استفاده از دستگاه های پیشرفته نیز امکان پذیر است. شرکت توزیع رومیزی اینگونه ترمه ها را در ابعاد متفاوت و با سایز های گوناگون عرضه به بازار تهیه و تولید می کند .رومیزی ترمه قرمز از جمله رومیزی های بسیار شاد و زیبا است که برای منازل و شرکت ها به کار برده می شود.

شرکت توزیع رومیزی ترمه لوزی

شرکت توزیع رومیزی ترمه لوزی

توزیع رومیزی لوزی توسط شرکت‌ هایی که به پخش این گونه رو میزی ها اقدام می‌ کنند، انجام می‌ شود. این شرکت‌ ها رومیزی را به صورت عمده و جزئی به بازار عرضه می‌ کنند. خرید رومیزی ها به صورت عمده قیمت ها را می شکند و باعث می‌ شود تا با هزینه کمتری، آنها را تهیه کنید. همچنین اگر که رومیزی های لوزی دست بافت را تهیه کنید، مسلماً قیمت بیشتر دارد و کیفیت بالاتری نیز دارد .برای خرید رومیزی لوزی می توانید به فروشگاه های اینترنتی نیز مراجعه کنید و با توجه به سلیقه خود آن را با هزینه مناسب تهیه کنید.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید