مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خط تولید رومیزی ترمه چهل تکه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین روش شستشو رومیزی ترمهفروش عمده رومیزی ترمه چهل تکه

ترمه یک پارچه سنتی اصیل ایرانی است در قدیم ایرانیان از ترمه برای مراسمات مهم استفاده می‌کردند. ایرانیان برای ترمه ارزش خاصی قائل هستند و امروزه در سراسر جهان ترمه ایرانی شناخته شده است و مشتریان زیادی از کشورهای دیگر دارد. رومیزی ترمه چهل تکه یکی از کارهای سنتی و زیبای تولید شده در کشور است که در مجموعه ترمه مارت بهترین و بزرگترین خط تولید رومیزی ترمه چهل تکه مشغول به فعالیت است و رومیزی های تولید شده در این مجموعه از زیباترین کارهای موجود در بازار به شمار می رود. اگر می خواهید از این رو میزی های زیبا دیدن وخرید کنید با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

خط تولید رومیزی ترمه چهل تکه

بهترین روش شستشو رومیزی ترمه

بهترین روش شستشو رومیزی ترمه پارچه ترمه بسیار مقاوم و با دوام است و شستشوی آن کار چندان سختی نیست بهترین روش برای شستشوی رومیزی ترمه شستن با دست است کمی از مایع لباسشویی را با آب مخلوط کرده و رقیق کنید رومیزی ترمه را با آب سرد خیس کرده و مایع رقیق شده را روی آن بریزید سپس پس با حرکات آهسته و ملایم دست آن را تمیز کنید و سپس با آب سرد آبکشی نمایید بهتر است از فشردن رومیزی ترمه علی الخصوص رومیزی های چهل تکه جلوگیری کنید تا دوام بیشتری داشته باشند و سال ها زینت بخش منزلتان باشند.

طرح های بی نظیر و زیبای ترمه را در هیچ رومیزی دیگری نخواهید دید،ترمه تلفیقی از هنر و سنت و اصالت است که با الهام گیری از گل های ختایی، شاه عباسی، گلدانی، و انواع بته های برگی، رو به هم، کج بته، قهر و آشتی، کشمیری و …. آراسته شده است.حاشیه طرح نیز با محرابی هایی که در درون خود بته جقه هایی با طرح و رنگ متفاوت دارند احاطه شده است. این رومیزی های ترمه زیبا. با رنگ های متفاوت در ترکیب بندی خشت ها و نقوش، یک هارمونی بی نظیر در نقش و رنگ ایجاد کرده اند که هر بیننده ای را مجذوب میکنند.

انواع رومیزی ترمه بزرگ، کوچک،رانر ناهار خوری ترمه،ترمه پشتی و… در مجموعه مذکور با زیباترین ترمه ها و کیفیت بسیار بالا تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد پس این موقعیت بی نظیر را از دست ندهید و به مجموعه ترمه مارت سر بزنید. شما لایق بهترین ها هستید و این مجموعه بهترین و زیباترین ها را تقدیم شما می کند.

فروش عمده رومیزی ترمه چهل تکه

فروش عمده رومیزی ترمه چهل تکه رومیزی ترمه چهل تکه با الهام گیری از فرشهای خشتی قدیم بافته شده که مشابهت زیادی با نظام هندسی و ساختار معماری باغ دارد. همانگونه که از نام این طرح پیداست، فضای متن به مربع های کوچکی تقسیم شده که درون هر کدام از مربع ها نمونه کوچک شده‌ای از دیگر مدل های ترمه است. فروش عمده رومیزی ترمه چهل تکه از طریق این سایت مقدور شده تا دسترسی راحتی داشته باشید و این کارهای بی نظیر را به صورت مستقیم با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید