مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع خرید رومیزی ترمه چهارگوش

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های زیبا رومیزی ترمهشرکت توزیع رومیزی ترمه چهارگوش

ترمه و ترمه بافی از صنایع دستی ایران به شمار می‌رود و استان یزید خاستگاه اصلی ترمه بافی می‌باشد که از شهرت جهانی برخوردار است. ترمه در طرح‌ها و ابعاد مختلفی بافته می‌شود. توزیع رومیزی ترمه قرمز و دیگر رومیزی‌های ترمه به صورت عمده و کلی در سراسر کشور انجام می‌شود. مراکز اصلی خرید و فروش رومیزی ترمه چهارگوش، استان یزد می‌باشد که انواع ترمه‌های دست‌دوز را در طرح‌های زیبا به فروش می‌رسانند.

مرجع خرید رومیزی ترمه چهارگوش

طرح های زیبا رومیزی ترمه

طرح های زیبا رومیزی ترمه

ترمه دارای طرح‌ها و نقوش بسیار زیبایی هستند و جز صنایع دستی اصیل ایرانی می‌باشد که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. در رنگرزی پارچه‌های ترمه از رنگ‌های طبیعی استفاده می‌شود که به هیچ عنوان رنگ‌ها کم‌رنگ و یا از بین نمی‌روند.

در گذشته طرح‌ها ساده و یا به صورت بته جقه بودند ولی امروزه سرمه‌دوزی هم به آن اضافه شده و طرح‌های زیبا و خاص از انواع رومیزی‌های ترمه را در بازار مشاهده‌ می‌کنیم. ترمه‌های رومیزی به صورت مستطیل، مربع و لوزی هستند و در رنگ‌ها و طرح‌های سنتی و قرمز، فیروزه‌ای، طلایی و قهوه‌ای تولید و روانه‌ی بازارهای داخلی و خارجی می‌شود. ترمه‌های رومیزی انواع مختلفی دارد که برای میزهای ناهارخوری رومیزی ترمه رانر که دارای عرض کوتاه و طول بلندی هستند بسیار مناسب می‌باشد.

رومیزی‌های ترمه درجه یک و اصل بسیار نرم و لطیف هستند که بهترین آن‌ها از نخ‌های ظریف ابریشمی بافته می‌شوند و جز محصولات صادراتی کشور به شمار می‌رود. رومیزی‌های ترمه که از الیاف طبیعی و رنگ و طرح‌های سنتی در آن استفاده می‌شود هم جز ترمه‌های مرغوب به حساب می‌آید و از فروش بالایی نیز برخوردار هستند. تولیدکنندگان صنایع دستی این محصولات اصیل ایرانی را با بهترین مواد اولیه و در طرح‌های سنتی تولید می‌کنند و همیشه سعی بر آن داشته‌اند تا هنر ایرانی را به خوبی در جهان نشان داده و انواع ترمه را به صورت سفره، رومیزی، سجاده و غیره را با بهترین کیفیت و مرغوبیت تولید کنند.

شرکت توزیع رومیزی ترمه چهارگوش

شرکت توزیع رومیزی ترمه چهارگوش

شرکت‌ها و کارگاه‌های زیادی در استان یزد و دیگر شهرهای کشور مانند اصفهان و کاشان انواع ترمه‌ها را در ابعاد و اندازه‌های مختلف و در طرح‌های سنتی تولید می‌کنند و برای فروش در سراسر کشور توزیع و عرضه می‌دارند. رومیزی ترمه چهارگوش هم جز ترمه‌های پرفروش می‌باشد که همه ساله در تعداد زیاد تولید می‌شود و توسط مراکز و بازرگانی‌های تولید و پخش، در بازارهای داخلی و خارجه به صورت عمده و کلی به فروش می‌رسند.

سایت حاضر هم در فروش انواع رومیزی ترمه و رانر ناهار خوری ترمه فعالیت می‌کند که خریداران می‌توانند با مراجعه به سایت حاضر انواع رومیزی‌های ترمه و رانر‌های ناهارخوری را در طرح‌ها و شکل‌های مختلف مشاهده کنند و از قیمت آن‌ها اطلاع کسب کرده و رومیزی‌ها و رانرهای ترمه مد نظر را سفارش داده و خریداری نمایند تا در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن در اختیار خریداران قرار بگیرد.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید