مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تامین سفره ترمه شب عید

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگ بندی متنوع سفره ترمهعمده فروشی سفره ترمه شب عید

ترمه یکی از صنایع قدیمی ایرانی است که در شهر یزد و اصفهان و شیراز به عنوان یک صنعت دستی قدیمی به شمار می رود. سفره ترمه شب عید با طرح های گوناگون و رنگ های مختلف تهیه و تولید می‌شود.این نوع سفره ها بیشتر برای مناسبت های خاص به کار برده می شود و توسط کارگاه‌های تولیدی تهیه می‌شوند و به صورت عمده به سایر شهرها و حتی کشورهای دیگر ارسال می شود.

مرکز تامین سفره ترمه شب عید

رنگ بندی متنوع سفره ترمه

رنگ بندی متنوع سفره ترمه

سفره ترمه در رنگ های متنوع تولید می شود. از رنگ های تیره و قهوه‌ای گرفته تا رنگ های شاد و آبی آسمانی و درباری تمامی اینها را شامل می شود . باید توجه کنید که اگر می خواهید سفره ترمه را خریداری کنید ،در ابتدا باید بدانید برای چه منظوری می خواهید از آن استفاده کنید. سفره ترمه آبی بیشتر برای عید نوروز و مراسم های سنتی به کار برده می شود.

از سفره های ترمه به عنوان رومیزی نیز استفاده می شود.این گونه سفره‌ها از پارچه‌های مرغوبی تهیه می‌شود.برخی از اینگونه پارچه ها حتی ابریشمی هستند و به همین دلیل قیمت بسیار بالایی دارند .زیرا که ابریشم خالص بسیار زیبا و نرم و لطیف است .سفره های ترمه در ابعاد متفاوت تهیه می‌شود. برخی از این گونه سفره ها به صورت گرد درست می شوند. سفره های مستطیل شکل و مربع از جمله سفره های بسیار پرطرفدار هستند که تهیه می شود.

باید توجه کنید که می‌توانید ست این گونه سفرها را خریداری کنید و بر روی انواع رومیزی ها و حتی میز نهارخوری به کار ببرید. سفره‌ ترمه قابل شستشو هست و شما می توانید این سفره ها را به راحتی و با دست بشویید. البته توصیه می شود که هیچ گاه آنها را در لباسشویی نیندازید زیرا ممکن است خراب شود.

عمده فروشی سفره ترمه شب عید

عمده فروشی سفره ترمه شب عید

عمده فروشی سفره ترمه از طریق فروشگاه های معتبر امکان پذیر است. همچنین بسیاری از کارگاه های تولیدی این گونه سفره‌ها اقدام به فروش به صورت عمده می نمایند تا بتوانند محصولات خود را با قیمتی مناسب تر در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار دهند.صادرات این محصول به کشورهای اروپایی و بخصوص آلمان بسیار انجام می‌شود.

همچنین کارخانه ها و کارگاه های تولیدی این گونه محصولات را در سایت های معتبر و فروشگاه های اینترنتی خود به نمایش گذاشته است تا افراد بتوانند آنها را ببینید و بر اساس قیمت و مشخصاتی که دارند، محصول مورد نظر خود را سفارش دهد .با استفاده از خرید اینترنتی شما می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت کمتر تهیه کنید .همچنین می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید و این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید