مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده سفره ترمه شب یلدا

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگ بندی متنوع سفره ترمهشرکت تامین سفره ترمه شب یلدا

ترمه دوزی یکی از هنرهای بسیار اصیل در ایران می باشد که افراد زیادی از آن برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می دهند یکی از پرکاربردترین سفره ترمه است که بیشتر در شب یلدا از آن استفاده می کنند. سفره ترمه شب یلدا دارای اندازه های مختلف و به صورت: گرد، مربع و مستطیل می باشد که هر فردی مطابق سلیقه خود از آن استفاده می کنند. پخش کننده سفره ترمه شب یلدا به روش های مختلف تجاری سفره را ارائه می دهد که قیمت مناسبی نیز دارد.

پخش کننده سفره ترمه شب یلدا

رنگ بندی متنوع سفره ترمه

رنگ بندی متنوع سفره ترمه همانطور که میدانید ترمه دوزی متعلق به شهرهای یزد، اصفهان و کرمان می باشد که به زیبایی این هنر را برای انواع رومیزی ها و رانرهای غذاخوری مورد استفاده قرار می‌دهند و در اشکال هندسی مختلفی می باشد که بیشتر افراد با توجه به نوع میز خود از این سفره استفاده می کنند در ادامه به رنگ بندی متنوع سفره ترمه می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد.

  • یکی از زیباترین رنگ های سفره ترمه آبی فیروزه ای می باشد که کاربرد اساسی برای سفره های شب یلدا دارد این سفره زیبایی منحصر به فردی دارد که تمام وسایل روی آن زیبایی نشان داده می‌شود همچنین اصلاً کثیف نمیشود و چرک به خود راه نمی دهد.
  • از دیگر رنگ های سفره ترمه می‌توان به کرمی آن اشاره نموده رنگ زیبا و جذاب می باشد که میز را بزرگتر نشان می دهد همچنین من باعث می شود هر وسیله ای بر روی آن زیبا نشان داده شود و تکمیل کننده زیبایی می باشد.
  • رنگ بندی سفره ترمه بسیار متنوع است یکی دیگر از زیباترین رنگ می توان به سبز پسته نیز اشاره نمود لنگی خارق‌العاده موجب نشاط بیشتر و همچنین همدلی بیشتر در میان اعضای خانواده می گردد و بسیار گرم است.
  • سفره ترمه به رنگ قرمز روشن تا تیره نیز وجود دارد که بیشتر افراد در این شب از این رنگ استفاده می کنند چون به رنگ قرمز می باشد برای شب یلدا بسیار مناسب است این رنگ باعث دلگرمی و نزدیک شدن اعضای خانواده به هم می‌شود و کثیفی را نشان نمی‌دهد و جنس بسیار ضخیم و با کیفیتی دارد.

شرکت تامین سفره ترمه شب یلدا

شرکت تامین سفره ترمه شب یلدا شرکت تامین سفره ترمه شب یلدا دارنده بهترین محصول با کیفیت می باشد که سفره ترمه گرد را به روش های مختلف تجاری به فروش می رسد سفره ترمه شب یلدا رنگ بندی متنوعی دارد که افراد با توجه به نیاز خود آن را تهیه می‌کنند و برای شب یلدا و همچنین برای اعیاد از آن استفاده می نمایند.

این شرکت تامین به صورت مستقیم از تولید کنندگان سفره را ارائه می دهد قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد بیشتر افراد می توانند به صورت حضوری و غیرحضوری نیز این سفره را ارائه دهند و از کیفیت و مرغوبیت بالای آن برخوردار شوند سفره ترمه چون اصالت ایرانی دارد در هر خانه باید وجود داشته باشد.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

3

3 پاسخ به “پخش کننده سفره ترمه شب یلدا”

  1. سلام،واقعا شب یلدا به سفرش ،اگه ترمه نباشه یه چیزی کمه،خیلی مهمه که سفرش ترمه باشه و یاد قدیما رو برات زنده کنه،مرسی از زحماتتون

    • ترمه دوزی متعلق به شهرهای یزد، اصفهان و … بوده که به زیبایی این هنر باید اعتراف کرد و از این محصولات برای انواع رومیزی ها و… استفاده باید بکنیم
      ایرانی باید با اصالت زندگی کند

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۵۴۲۵۲۳۲

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Buttonتماس بگیرید