مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده رومیزی ترمه جلو مبلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساختار بادوام رومیزی ترمهفروشنده بزرگ رومیزی ترمه جلو مبلی

تولید کننده رومیزی ترمه جلو مبلی در تلاش است محصولی با کیفیت و دوام بالا را با قیمت مناسب و به آسانی به دست مصرف کنندگان خود برساند. لذا با بالا بردن کیفیت محصولات خود و عرضه آنها به صورت مستقیم و بدون واسطه و به قیمت تولیدی همواره سعی در فروش بالاتر و جلب رضایت مشتریان را دارند.

بنابراین خریداران می توانند این محصولات زیبا و بادوام را به صورت مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی خریداری کرده و با نازلترین قیمت دریافت نمایند.

تولید کننده رومیزی ترمه جلو مبلی

ساختار بادوام رومیزی ترمه

ساختار بادوام رومیزی ترمه همانطور که می دانید رومیزی ترمه یکی از زیباترین صنایع دستی ایران است که در رنگ ها و طرح های گوناگون تولید می‌شود .هنر ترمه از گذشته های خیلی دور در ایران انجام می‌شده و یکی از هنرهای اصیل ایرانی می باشد. این هنر شهرت جهانی داشته و به همین دلیل علاوه بر ایرانیان ،بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا علاقه خاصی این هنر و تولیدات آن دارد.

در این میان رومیزی ترمه نیز در طرح و رنگ های مختلفی تولید شده که بیشتر مردم ان را با طرح بته و جقه می شناسند . اما در طرح های دیگری همانند گلهای شاه عباسی، شاخه گوزنی ،محرمات، و غیره که برگرفته از طبیعت بوده نیز موجود می باشند.این محصول ساختار بادوامی داشته جنس تار و پود آن از ابریشم، پشم یا کرک با کیفیت و مرغوب می باشد.

تار و پود رومیزی ترمه بسیار متراکم بوده و آستری از جنس ساتن برای محافظت از پود در پشت کار استفاده می شود که سنگینی پارچه آن نشان از مقاومت بالای آن در برابر شست وشو و اتو کشی دارد. باید دقت داشت که مواد شوینده شیمیایی، شست وشو با دور تند لباسشویی و البته آب داغ سبب آسیب به بافت پارچه و در نتیجه کوتاه کردن عمر آن می شود.

فروشنده بزرگ رومیزی ترمه جلو مبلی

فروشنده بزرگ رومیزی ترمه جلو مبلی فروشنده بزرگ رومیزی ترمه جلو مبلی با فروش مستقیم و ارزان این محصول زیبا باعث جذب مشتریان داخلی و خارجی زیادی شده است. آنان همچنین این محصول بادوام را به صورت عمده یا جزئی و با کیفیت عالی و قیمت پایین در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. و در واقع کاری می کنند که خریداران به راحتی و با اطمینان خاطر بالا ، تعداد مورد نیاز از این محصول را سفارش داده و از بابت کیفیت محصول و قیمت آن خیالشان راحت می باشد.

یادآوری می‌شود که قیمت انواع رومیزی ترمه در رنگ های مختلف از جمله رومیزی ترمه قرمز در روش خرید عمده آنلاین به دلیل نبود واسطه ها بسیار مناسب بوده و از قیمت عالی و تخفیفات ویژه برخوردار می باشد

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید