مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده پشتی ترمه مثلثی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های اصلی پشتی ترمه مثلثیاندازه ها و ابعاد پشتی ترمه مثلثیخرید آنلاین انواع پشتی ترمه مثلثی
پشتی ترمه مثلثی

شاید تاکنون به استفاده از پشتی ترمه مثلثی فکر نکرده باشید زیرا مانند اکثر مصرف کنندگان همیشه انتظار دارید پشتی چهار گوش باشد. اما پشتی های مثلثی استفاده خاصی دارند. پشتی های مثلثی در کنار یک ست شاه نشین ۷ تکه سفارش داده می شوند تا فضای خاصی به سالن های سنتی رستوران ها و کافه ها و یا سالن پذیرایی مجالس شما بدهد.

ویژگی های اصلی پشتی ترمه مثلثی

پشتی های مثلثی  ترمه اغلب نوعی پشتی قاب مانند هستند که مثل فرش نقش و نگارهای زیادی دارند و در رنگبندی های گوناگون به بازار عرضه می شوند. این پشتی ها از جنس ابریشم و یا پلی استر بافته می شوند. هریک از این مدل ها از نظر قیمت و کیفیت با هم فرق می کنند. با این حال امروزه اکثر تولید کنندگان برای رقابتی ساختن قیمت ها از پارچه های پلی استر برای بافت پشتی مثلثی  استفاده می کنند.

تنوع طرح ها و مدل های انواع پشتی های مثلثی خشتی باعث جلب نظر اکثر مشتریان شده است.

اندازه ها و ابعاد پشتی ترمه مثلثی

تولید کنندگان پشتی های ترمه انواع پشتی های مثلثی را در طرح ها و ابعاد گوناگون تولید می کنند. ست هایی که از پشتی های مثلثی تشکیل می شوند اغلب شامل ترکیبی از چند پشتی، بالش لوله ای و تشک می شوند.اندازه استاندارد این پشتی ها ۵۰ سانتی متر طول و ۲۵ سانتی متر ارتفاع است.

خرید آنلاین انواع پشتی ترمه مثلثی

خرید آنلاین این نوع پشتی ها موجب صرفه جویی در هزینه ها و کوتاه نمودن دست واسطه ها می شود. خرید آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد، البته باید در انتخاب فروشندگان و تولیدی های معتبر نهایت دقت را به کار برد زیرا نمونه های تقلبی در بازار کم نیستند. پشتی های مثلثی در اندازه های مختلفی موجودند و سبک و راحت هستند، به علاوه فضای کمی را اشغال می کنند. از این رو یک آیتم بسیار خوب برای ایجاد هارمونی و طرحی چشم نواز در خانه هستند. از آنجایی که این پشتی های سنتی تنوع طرح و رنگ بالایی دارند به راحتی می توان آنها را با انواع  فرش و پرده ست نمود.

برای خرید عمده ست تشک و پشتی ترمه مثلثی می توانید با مراجعه به سایت ترمه مارت انواع طرح های محبوب و دلخواهتان را انتخاب نموده و به راحتی چند کلیک خرید خود را انجام داده و درب منزل تحویل بگیرید. برای آشنایی بیشتر با دیگر محصولات این شاید تولید محصولات ترمه نگاهی بیندازیدبه مقاله خرید عمده سرویس شاه نشین ترمه. مطمئنا کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

 

.

 

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید