مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش اینترنتی رانر ترمه از ترمه مارت قیمت، خرید، کاربرد

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم در انتخاب رانر ترمهکاربرد رانر ترمهنکاتی پیرامون نگهداری از رانر ترمهتکنیک های نگهداری از رانرهای ترمهطرز شستشو و اتوی رانر ترمهجمع بندی

این روزها رانر ترمه از اقلام بسیار پرطرفدار است. در حقیقت رانر نوعی رومیزی با ارتفاع بلند و پهنای اندک است. با خرید یک رانر ترمه زیبایی میزهای کوچک چوبی خانه شما چند برابر خواهد شد. در بازار امروز رانر آنقدر شهرت یافته که بخشی از دکوراسیون جدید منازل شده است. در مقاله حاضر قصد داریم شما را با برخی از کاربردهای رانر و روش نگهداری آن آشنا سازیم پس با ترمه مارت همراه ما باشید.

نکات مهم در انتخاب رانر ترمه

اولین نکته در انتخاب این نوع رانرها بررسی سالن پذیرایی و وسایل مورد نیاز است. رانرهای ترمه در انواع رنگ ها و طرح ها تولید می شوند. به همین دلیل در انتخاب طرح و رنگ دلخواهتان بهتر است چیدمان منزلتان را در نظر گرفته و کمی هم ذوق و سلیقه به خرج دهید.

طرح های مختلف ترمه عبارتند از طرح ترنج، محراب، بته جقه، چهار بته و دیگر طرح های سنتی. برای خرید یک رانر ترمه می توانید به فروشگاه اینترنتی ترمه مارت مراجعه نموده وطرح دلخواه خود را به راحتی چند کلیک بیابید.

فراموش نکنید که ترمه با کیفیت با گذر زمان با ارزش تر و نفیس تر می شود. شما می توانید نفیس ترین جنس ترمه را از فروشگاه آنلاین ترمه مارت خریداری نمائید.

جنس میز نیز در انتخاب رانر بسیار تاثیرگذار است. رانرهای ترمه بسیار مناسب میزهای شکیل و چوبی است. از آنجایی که میزهای عسلی  و ناهار خوری نقش زیادی در دکوراسیون خانه دارند اغلب از رانرهای ترمه برای مزین ساختن این میزها استفاده می شود.

کاربرد رانر ترمه

سالهاست که رانرهای ترمه مزین کننده میزهای خانه های ایرانی هستند. این رانرها در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می گردند و به همین دلیل هم ست کردن آنها کار دشواری نیست و منظره ای دلپذیر را در سالن شما به وجود می آورد.

در سبک امروزی کل میز با رومیزی پنهان نمی شود، پس بهترین انتخاب برای اینکه هم میز پیدا باشد و هم خالی نباشد استفاده از یک رانر ترمه است.

همچنین رانرها روی میز ناهارخوری استفاده می شوند تا فضای گرم، زیبا و دلنشینی برای چیدمان اکسسوری های زیبا همچون گلدانها و شمعدان ها ایجاد کنند.

نکاتی پیرامون نگهداری از رانر ترمه

ترمه از ۴۰۰ سال پیش تاکنون از پارچه های محبوب ایرانی بوده است با این حال شستشو و نگهداری از آن مستلزم رعایت یکسری نکات مهم است. برای حفظ و افزایش طول عمر رانرهای ترمه گرانبها و محبوب شما، لازم است نکات مهمی را رعایت کنید.

تکنیک های نگهداری از رانرهای ترمه

همانطور که می دانیم ترمه پارچه ای ضخیم و در عین حال حساس به رطوبت است. در نتیجه رانرهای ترمه علیرغم استحکام الیاف و ضخامتی که دارند آسیب پذیر هستند.

از آنجایی که نخ های ابریشمی در بافت رانر ترمه به کار می رود. اگرچه ابریشم استحکام بسیار بالایی دارد، جنس ترمه رانرها بسیار سبک و انعطاف پذیر هستند.

اگرچه این پارچه نسبتا ضخیم است اما در برابر نور و رطوبت آسیب می بیند. لذا از آنجایی که بافت پارچه های ترمه بسیار دشوار است و کار هرکسی نیست بهترین روش تمیز کردن آنها خشکشویی و بخارشویی می باشد.

ترمه اغلب دارای تراکم بالای نخ های تار و پود است، با این وجود در برابر  نور و رطوبت تغییر رنگ می دهد، به خصوص قسمت های تیره رنگ سریع تغییر رنگ می دهند. پس طبیعتا استفاده از این رانرها برای میزهایی که در حیاط و فضای باز استفاده می شود مناسب نیست.

طرز شستشو و اتوی رانر ترمه

برای شستشو قبل از همه رنگ رانر را بررسی کنید. برای شستشوی رنگ های گیاهی از آب سرد استفاده نموده و شوینده های معمولی را به کار ببرید. اگر یراق و آستری هم داشته باشد دیگر شستشو با آب موجب آسیب به آن می گردد، در نتیجه خشکشویی آن گزینه بهتری است.

اگر رنگ رانر شما شیمیایی است احتمالا موقع شستشو رنگ می دهد پس آن را به خشکشویی بسپارید.

شوینده های ملایم مثل شامپو بچه برای این پارچه ظریف بهتر است و هرگز آن را به شدت چنگ نزنید.

از آنجایی که رطوبت موجب آسیب به بافت پارچه می شود بهتر است بعد از شستشو آن را در حوله تمیزی پیچیده و خشک کنید. سپس آن را در محیطی باز به شکل افقی پهن و خشک کنید.

اگر قصد اتو کردن آن را دارید حتما به پشت آن را اتو کنید و از یک پارچه نخی تمیز به عنوان حائلی بین اتو و پارچه استفاده نمایید.

جمع بندی

رانر ترمه مدت زمان مدیدی است که مزین کننده میزهای خانه های ایرانی است. برای خرید عمده یا تکی می توانید در ابتدا طرح و رنگ های دلخواهتان را به صورت آنلاین از ترمه مارت انتخاب نموده و سپس به صورت حضوری یا غیر حضوری خرید نمائید.

 

.

 

 

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید