مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده سفره ترمه شب عید

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف سفره ترمه موجود در بازاربازار فروش سفره ترمه شب عید

یکی از اعیاد بزرگ ما ایرانیان که با شروع فصل بهار به استقبال آن می رویم؛ عید نوروز است که ریشه در فرهنگ و اصالت ایرانی داشته و برای برپایی آن، کارهای زیادی انجام می دهیم که یکی از مهمترین آنها پهن کردن سفره شب عید می باشد. حال یکی از برترین سفره هایی که برازنده این عید باشکوه خواهد بود، سفره ترمه است که تمام وسایل هفت سین را می توان به زیبایی روی آن چید و عید سال نو را جشن گرفت. اکنون سفره ترمه شب عید اصل را می توانید از بزرگترین مرکز عرضه کننده سفره سفارش دهید.

عرضه کننده سفره ترمه شب عید

انواع مختلف سفره ترمه موجود در بازار

انواع مختلف سفره ترمه موجود در بازار عید نوروز از اصلی ترین و مهمترین عیدهایی است که همه ما هر سال و با نزدیک شدن به فصل بهار، مشتاقانه منتظر آن هستیم، این عید بزرگ و قدیمی ایرانی که با شکوه هر چه تمام تر برگزار می شود؛ نیازمند بهره گیری از عناصر لازم برای برپایی می باشد که بهترین آن؛ سفره هفت سین است که به رسم عادات و سنن مربوط به این عید؛ در هر خانه پهن شده و بسیار خوش یمن می باشد.

اما یکی از اصیل ترین و زیباترین سفره هایی که متناسب با این عید نیز بوده و آن هم ریشه در اصالت ایرانی دارد؛ سفره ترمه شب عید است که روی سطوح مختلف پهن گردیده و بر سر این سفره نیز وسایل هفت سین چیده می شوند که هر یک نماد خاصی را به تصویر می کشند، حال آنچه که در ادامه راجع به این سفره خواهیم گفت، اشاره به انواع مختلف سفره ترمه موجود در بازار می باشد و در قسمت زیر به آنها پرداخته ایم:

  1. سفره ترمه ساده: از سفره های دوردوزی شده و زیبایی است که رنگ ها به طرزی هنرمندانه در آن به نمایش درآمده اند؛ همچنین متشکل از الیاف طبیعی بوده و در متراژ و شکل های مختلف نیز دیده می شود که از آن جمله می توان سفره ترمه یک متری گرد را نام برد.
  2. سفره ترمه قلمکار: جنس این سفره ها از پنبه بوده و اصل و درجه یک اند که توسط استادکاران ماهر و مجرب تولید شده اند؛ طرح هایی اصیل و فوق العاده همچون طرح خشتی، طرح درهم، طرح شکر نعمت، طرح پاییز، طرح گلیم و غیره را هم می توان در آن مشاهده نمود.

بازار فروش سفره ترمه شب عید

بازار فروش سفره ترمه شب عید منسوجات ترمه از جمله سفره ترمه که برگرفته از پارچه های ضخیم، مقاوم، بادوام و درجه یک بوده و مورد استقبال بسیار قرار گرفته اند؛ روند خوبی از فروش را پشت سر نهاده و محبوبیت آنها را می توان مهمترین عامل در این موضوع به شمار آورد، لذا می توان به این نتیجه رسید که بازار فروش سفره ترمه در وضعیت مناسبی قرار داشته و علاوه بر بازار داخل؛ حالا بازار فروش صادراتی سفره ترمه شب عید هم بسیار داغ می باشد که در آن سفره هایی رنگین همراه با طرح و نقش های گوناگون و جذاب به چشم خورده و مورد پسند مشتریان ایرانی و خارجی قرار گرفته اند.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید