مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادرات رومیزی پنج تکه ترمه

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر کیفیت رومیزی ترمهمرجع خرید رومیزی پنج تکه ترمه

رومیزی پنج تکه ترمه از نفیس ترین مدل های رومیزی موجود در بازار است که برای انواع میز و جلو مبلی مناسب می باشد. کیفیت این محصولات متناسب با فاکتورهای کیفی و کمی تاثیرگذار در روند تولید آن تعیین می شود. در این مقاله ضمن معرفی بهترین نوع رومیزی ترمه چگونگی خرید آن از بازارهای معتبر جهت صادرات و فروش عمده را بررسی می کنیم.

بازار صادرات رومیزی پنج تکه ترمه

عوامل موثر بر کیفیت رومیزی ترمه

عوامل موثر بر کیفیت رومیزی ترمه ترمه از پارچه های سنتی ایرانی است که در تولید آن عمدتاً از نخ های طبیعی به ویژه ابریشم استفاده می کنند. هر چند طی سالیان اخیر دوخت انواع پارچه ترمه با الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نخ های صنعتی نیز رونق زیادی دارد.

استفاده از پارچه ترمه در صنایع مختلف با هدف تولید انواع محصولات مصرفی و تزئینی صورت می گیرد. به عنوان مثال دوخت روتختی، کوسن، انواع لباس و کفش سنتی و رومیزی و شاه نشین چند نمونه از محصولات پرطرفدار با این نوع پارچه ها هستند.

در این میزان میزان تقاضا برای خرید رومیزی ترمه اصل و چند تکه به مراتب بیشتر از دیگر محصولاتی تولیدی در این حوزه است. از آنجایی که تنوع طرح، رنگ، سایز و حتی کیفیت رومیزی های دوخته شده متفاوت است برای انتخاب آنها باید فاکتورهای متعددی مانند جنس پارچه را مدنظر قرار دهید.

از عوامل موثر در تعیین و تضمین کیفیت رومیزی ترمه باید به نوع نخ بکار رفته در تهیه پارچه، نحوه رنگ آمیزی نخ ها، کیفیت دوخت اطراف پارچه ترمه و طراحی رومیزی ها اشاره کنیم. هر چقدر که پارچه مرغوب تر و کیفیت دوخت نیز بالاتر باشد، میزان ماندگاری، طول عمر و مقاومت رومیزی در برابر شستشو و عوامل محیطی نیز بیشتر خواهد بود.

مرجع خرید رومیزی پنج تکه ترمه

مرجع خرید رومیزی پنج تکه ترمه رومیزی پنج تکه ترمه شامل یک عدد رانر بلند و بزرگ، یک عدد رانر کوچک، دو عدد عسلی و یک عدد رومیزی با ابعاد ۹۵ در ۹۵ سانتی متری می شود. البته باید خاطر نشان کنیم که ابعاد تکه های مختلف رومیزی متناسب با نیاز کلی مصرف کنندگان می تواند متفاوت باشد.

در بازار داخلی استان یزد بزرگترین مرکز تولید، فروش و صادرات انواع رومیزی ترمه اصل و مرغوب است که شناخت تولیدکنندگان و برندهای معتبر اهمیت زیادی در خرید باکیفیت ترین این محصولات برای فعالین دارد.

برای این منظور بهره گیری از سیستم های نوین بازاریابی و خرید رومیزی پنج تکه از نمایندگان و تولیدکنندگان عمده بدون نیاز به مراجعه حضوری راهکار مطمئنی در کاهش هزینه ها و دستیابی به نمونه های جدید و مشتری پسند این محصولات است. نمایندگان فروش این مرکز با تجربه چندین ساله در زمینه تولید انواع لوازم ترمه آماده تامین این محصولات با قیمت تولیدی و ارسال به نقاط مختلف کشور هستند.

مدیر سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی:
(ساعات پاسخگویی بین 8 صبح الی 8 عصر)

phone icon شماره تماس:09307580424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@termehmart.com

telegram icon تلگرام: termehmart@

instagram icon اینستاگرام: termehmart@

مجموعه ترمه مارت شما را به خرید بهترین محصولات پارچه و اجناس تولید شده از ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید